MÜZİK

13 Şubat 2016 Cumartesi

ÇÜNKÜ

çünkü baştan sona kötülük ve yorgunlukla dolu şu dünyada
en güzel olan
her sabah seninle uyanmaktır benim için
ve elbette günleri bir biri ardına deviren kahkahalarımız
hiç bitmeyen film akşamlarımız
kapı önü sarılmalarımız
acı tatlı anlarımızdır
elime hep kalan

çünkü el ele yürüdüğümüz yollar
gece sohbetlerimiz
tatlı heyecanlarımızla dolu şu dünya
çünkü seninle kalabalık olur bu ev
bu yürek seninle bütün
bu bebek odası seninle aile
bu hayal seninle gerçek
çünkü güzel olan her şey seninle
ve yine der içimden bir ses
seni öpmek ilk günkü gibidir hep yine
 çünkü senle bir parçayım ben
başka yerde arama
hep şurandayım...

canım sevgilim , her zaman bin yıl benimle ol, bana sarıl benle konuş bana bak yine..
Allahım nazarlardan kötüden kötülükten dilerim hep uzak tutsun bizi de oğlumuzuda
dilerim hayat hep böyle güzel günler getirsin
Seni Çok Seviyorum


Hiç yorum yok: