MÜZİK

22 Şubat 2016 Pazartesi

KENDİME

sana buraya bazı şeyler koyuyorum. Yol boyunca aklında olsun. Lazım olursa
açar okursun
olmazsa da olsun, bir zararı yok burada dursun
Şuraya bir cümle koydum.
Bırak acımızi birileri duysun

Hem zaten şiir niye var?
Dünyanın acısını başkaları da duysun
Acı mıhlanıp bir kalpte durmasın. Ortada dursun.
Olur ya biri alır okşar, biri alnından öper
Az unutursun
Buraya tabiatı koydum. Ağaçları suyu ovayı dağı
Onlar bizim kardeşimiz
çok canın sıkılırsa arada onlarla konuşursun
Buraya küçük mutlu güneşler koydum
Günlerimiz karanlık ve çok soğuyor bazı akşamlar, ısınırsın.
Buraya bir inanç bir inat koydum
Tut ki unuttun, tekrar bak
o inat neyse sen osun.
Buraya yolun yokuşunu koydum. (iyi) Bildiğim için o yokuşu
Zorlanırsa nefesin, unutma (senin) ciğerin kendini en çabuk onaran organ
valla bak aklında bulunsun.
Buraya umutlu günler koydum,
Şimdilik uzak gibi görünüyor, ama kim bilir birazdan uzanıp dokunursun.
Buraya bir ayna koydum arada önüne geç bak; sen şahane bir okursun.
Mesai saatlerinde çaktırmadan şiir okursun
N'olcak ki bırak patronlar seni kovsun
Buraya bir tutam sabır var.
Kendiminkinden koydum bir parça
lazım oldukça ya sabır sabır dokunursun.
Burada güzel çaylar var
Bu aralar senin için çok önemli ıce tea , gazoz frappe lar
Demlersin maksat midenin gönlü olsun
Şuraya müzikler Bach dinle falan koydum
Ama müzik konusunda sen benden daha iyisin koklayıp buluyorsun
Buraya silkintiotu kodum.
Kırk derdin bir arada canına yandığım,
kırkına birden deva olsun


Gece gece Birhan Keskin şiirleri okursam......

1 yorum:

cem kazan dedi ki...

İyi ki bu şiiri buraya koydun :)
Bu güzel şiiri okumamiza vesile oldun