MÜZİK

14 Temmuz 2016 Perşembe

BERNADAN

Sevgili blog dünyamın insanları size bu satırları yeni bilgisayarımdan yazıyorum canım eşim size telefonumdan yazmanın dayanılmaz zorluğundan kurtularak yazabilmem için bana bir laptop almış aslında çok şaşırdım ve çok mutlu oldum çünkü kendi pc ni yenilemek için bilgisayar araştırdığını sanıyordum neyse hem sürpriz oldu hemde çok güzel oldu
 Bu günler öyle yoğun geçiyor ki, anne olmak hem harika hemde çok zor bir meziyetmiş bunu öğrendim çünkü canım dostlarım sizi her saat her an yanında isteyen tamamen size muhtaç olan siz olmasanız aç kalan ve ne zaman acıkacağı, kusacağı, uyanacağı, uyuyacağı, güleceği ve ağlayacağı belli olmayan ufacık bir şey sürekli kollarınızın arasında duruyor...
Lausa dönemimi biraz zor geçirdim galiba aslında neredeyse bütün kadınların yaşadığı fakat gizlediği bu ruhsal sıkıntılarından utandığı bir toplumda, bende lausa sendromunun azıcık üzerimden geçtiğini kimseye söylemedim sayılır. Öyle çok siddetli değildi ama sık sık ağlama, herşeye alınma, uyuyamama, kasvetli ve sıkıntılı hissetme duygularıyla dolu bir 40 gün geçirdim. Ve elimde bir yığın karmaşık duygunun yanı sıra bütün kalbimle nasıl bu kadar çok sevdiğimi bilemediğim oğlum kaldı.
Eşim çok destek olmasa belkide çok kötü durumlara dönüşebilirdi bu halim. 
Neyse ki sıkıntılı hallerim değişime uğradı fakat iki satır yazacak zamanı zor buluyorum hala. Ama elbette bu sevimli maviş oğlan büyüyecek şimdiden 2 aylık oldu bile, zaman geçecek ve ben yeniden kendime geniş zamanlar ayıracağım. Bu arada hiç yazamayacak değilim elbette. Aslında bana ilham veren bazı satırlar not alınmış, bazı yazılar ve şiirler taslaklara kaydedilmiş bekliyor beni. Bazı edebiyat dergilerini de gece yarısı oğlumu emzirirken okumuyor değilim. Ulus Baker yeni yazarım yakında hakkında yazarım biraz, onu araştırıyorum fırsat buldukça okuyorum. okumak demişken Elif Şafak SİYAH SÜT içinde bulunduğum durumu en iyi anlatan kitaplardan biri olarak bu 40 gün içinde bana pek destek olmuştur. Favori kitaplarım arasına da girmiştir.
SEVGİYLE KALIN..

Hiç yorum yok: