MÜZİK

3 Eylül 2016 Cumartesi

Berna'dan

Sevgili blog dünyamın insanları hayat zor telaşlı yorucu ama anne olmak çok güzel...
Hep yazmayı istedim bir kücük canavar sayesinde fırsat bulamadım. Pek cok seý oldu gectigimiz haftalarda Irfan Aras sadece benim sütümle besleniyor ve ben bir süre önce onun bir rahatsızlıgı oldugundan şüphelenmistim ki protein alarjisi oldugu anlasıldı son yıllarda bebeklerde sık sık karsılasılıyormus ben cok üzüldüm tabi sonucta protein dietiyle yasamaya basladım oglum için resmen açım... neden mi süt peynir yogurt yumurta dana et sucuk sosis tereyag margarin krema ve icine azda olsa bunlardan girmis hersey ve kabuklu çerezleri hayatımdan attım peynir altı suyu bile olmamlı yediklerimde yani kraker biskuvi pasta kek dondurma cikolata herhangi bir seker yani herhangi  birsey herhangi bir tatlı yiyemem... tuzluda... herseyde var cünkü ... iste hayat böyle şu ara nerdeyse tahılları bile kesecektik ama cok sükür artik iyi
Büyüyor
Öyle tatlı ki öyle güzel ki masmavi gözleri var bembeyaz bir bebek ben göçmenlere benzemiyorum ama oğlum tam bir göçmen torunu oldu 😊
Beni artık tanıyor gülüyor oynuyor
Allahım hayırlı sağlıklı ömür versin ona
Amin..

Hiç yorum yok: