MÜZİK

14 Mayıs 2017 Pazar

ANNE

Ben henüz 1 yıllık bir anneyim.. Dünyanın en muhteşem seyi der her anne ama öyle söylediklerinde anlamazsınız anlamanızın tek yolu anne olmaktır. Ben iyiki bir kadın olarak dünyaya gelmişim ki bu kuvvetli ve eşsiz duyguyu yaşamışım diye düşünüyorum. Ama bu kadar kuvvetli ve büyük bir sevginin kötü yanları da var tabi. Bunlar bitmek bilmeyen endişeler ben ilk defa oğlum doğduğunda dünyanın ölümlü bir yer olmasına çok üzüldüm. O; bin yıl sonsuz yıl sağlıklı ve çooook uzun bir ömür yaşasın istiyorsunuz. Hep mutlu hep şanslı ve muhteşem bir hayatı olsun. Dünyanın böyle olmadığını bilmek sadece anneyseniz korkunç gelirmiş insana. Endişeler hiç bitmezmiş. Uyumadı yemedi hastamı terli mi bunlar hayatınızın en büyük sorunu en tarifsiz derdi haline dönüşürmüş. Rabbime bin şükür İrfan Aras için. Çok şükür. Çok teşekkür ederim Rabbim.




MAŞALLAH DEYİN KUZUMA :)

Hiç yorum yok: